Rapporter fra Sagaøya

03/02/2010

«House of Sex»

Filed under: Island, Reykjavik — Tags: , , , , — Jo Straube @ 22:00

«House of Sex» eller kanskje også løsninga på finanskrise og lediggang? Man kan jo bare drømme om hva som foregår innenfor disse veggene. Ifølge vindusvaskeanvisninga vet de kanskje også å holde det rent.

Jeg har etterhvert fått spørsmål hvem jeg skriver bloggen for. Det spør jeg meg selv om også. Etterhvert har jeg også fått islandske lesere. Derfor har jeg spurt noen om råd om hva jeg skal fylle bloggen med. Jeg vil jo ikke «bæsje på leggen» ved å skrive altfor dumme ting som litt for mange leser. En journalist jeg velger å ikke utlevere nå, mente at jeg godt kunne ha en blanding av seriøst og mindre seriøst innhold på bloggen. – La det komme an på humøret, mente han. Han sa dessuten at: «Eg har forresten så mykje bæsj på leggen etterkvart at eg ikkje bryr meg lenger. Det er ein del av jobben, prøve å treffe do, akseptere at du bommar no og då.»

Derfor dette flåsete bildet fra en sliten gutt som skal legge seg og sove godt. Siden det har vært en lang dag som både fotograf og journalist, kunne jeg vel sagt at jeg tar kvelden nå etter en 18 timers arbeidsdag. Men det blir jo litt ljug, når den kun strakk seg over 9 timer.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

