Rapporter fra Sagaøya

22/02/2010

Oslo-ferien over

Filed under: Oslo, tear sheets — Tags: , , — Jo Straube @ 16:25

Chihuahuaen Tyra ønsket meg nettopp bjeffende velkommen. Jeg er tilbake på Island etter en fantastisk uke i Oslo.  1. Plass i kategorien «Dagligliv i Norge» Årets Bilde-kåringen var gøy. Juryen mente det var et bilde som vokste fordi man stadig oppdaget nye ting. Man kunne «se på bildet til man stuper», men det kan man ikke når bildet vises så lite som det gjøres. Derfor legger jeg det også her.

Det var noen veldig var inspirerende fotografer på Dok10, særlig artikallen Viktor Drachev og Samuel Bollendorf som hadde mye interessant å komme med. Det ble også et par usedvanlig hyggelige kvelder. Jeg er føler meg fortsatt litt dagen derpå, tross at det var en ferieuke. Listen med ting jeg skulle gjøre mens jeg var i Oslo forble urørt, men jeg håper jeg redder meg inn igjen likevel. Jeg har tross alt tiden frem til påsken på meg. De 5-6 ukene føles som veldig lang og veldig kort tid på en gang. Men denne gangen har jeg med Knausgård, sånn tilfelle det skulle bli mange ensomme kvelder her.

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

