Rapporter fra Sagaøya

27/02/2010

Snøen har kommet

Filed under: Island, Reykjavik — Tags: , , — Jo Straube @ 18:29

Eller. Det vil si. Det slutter ikke å snø… Siden jeg ikke har noen egen webdesigner til å mekke wordpress-bloggen, prøver jeg en ny vri. Større bilder. Bare ett om gangen. Har altfor mye å dele, som i praksis betyr at jeg ikke får delt noe siden jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Derfor bilder, med korte bildetekster heretter. Forsøker i hvert fall. Tar gjerne imot tilbakemelding om det likevel var bedre før.

2 kommentarer »

  1. Et fantastisk bilde. Hvilken stemning du klarer å fange.
    Ikke det første bilde du tar som jeg blir mektig berørt av.
    Gratulerer med priser og bilder i Amerikanske storaviser.
    Det fortjener du.

    Kommentar av Ann-Jorunn Skoge — 28/02/2010 @ 13:22

  2. Denna är så magiskt vacker, Jo!

    Kommentar av Amy — 02/03/2010 @ 13:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

